Blentarpsmorgon

När jag vaknade för ca en halvtimme sen så var det av att solen sken rakt i ansiktet på mig där genom fönstret i vardagsrummet. Det var lite irriterande, men jag gick upp snabbt i alla fall.
Det kommer nog bli väldigt varmt både i dag och imorgon och jag insåg just nu att shit jag har nog för lite sommarkläder med mig hem, men men det får gå med det jag hat helt enkelt :)

Idag blir det till att packa ner alla mina Blentarpssaker i flyttlådor, alla kastrullerstekgärn,skålar och glas med mera ska ju med upp till Umeå :)

Det är vad min förmiddag kommer att bestå utav.

Senare i eftermiddag har mamma och jag planerat lite löst att plocka kantareller så vi får se om det blir så, har en känsla av att hon hellre åker till stranden...

Jag ska nu äntligen försöka ladda upp bilder från veckan som gått och hoppas nu på det bästa, att datorn vill som jag vill också helt enkelt!


Sara på House of Bagels, det var sååå mysigt!


Jag var också där, den kvällen bestod av gott sällskap, en kyckling sallad och en chailatte!

Farmor fyllde 75, och då hade Thomas och Sven årlig tårtätartävling, i år ställde även Myte upp...


Efter ett par bitar gav Sven upp och kampen stod kvar mellan min bror och Myte,
Min bror vann, inte speciellt överraskande med tanke på hans kapacitet.

Vi var på fest hos Gunnar ( har längst bak  på bilden )

Vi var glada

Och med än så blir det inte just nu, nu ska jag packa! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0