Bästa kvällen på länge!

Ikväll har jag fått en massa överraskningar av Sara och Karin. En tjejkväll stod på schemat och jag njöt varenda minut.
Det kommer bli ett hål när jag flyttar,  ett hål där de har funnits tillgängliga. De gäller nu att bara hålla kontakten med dem så de stannar hos mig ändå på ett sätt.

Tack för ikväll det var verkligen supermysigt tjejer, jag gillar er som fasiken. så mycket att en tår nyss rann ner för kinden. Kanske dags att krypa ner i sängen nu så förklarar jag mer imorgon om vad vi har ghort ikväll.

mina två bästa vänner är bättre för mig än vad victoria är för svergie, kan ni då ens försöka föreställa er hur bra dessa vänner är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0