18års kalas på schemat!

Myte och jag har precis satt oss ner vid min dator här i Blentarp. Vi har nyss kommit in från en skön skogspromenad med en av våra hundar här hemma. Det var mysigt men väldigt varmt, det verkar bli riktigt bra väder idag :)

Om ett par timmar är vår blentarpsvistelse slut för denna gång och vi bege oss hem mot stan igen.

Ikväll blir det till att fräsha till sig och slå in paket för sen ska vi nämligen på 18års kalas hos Gunnar. Väl där ska vi grilla och ha allmänt mys så vi ska nog handla någon mat till dess med :)

Imorgon är det jobb för min del och efter det ännu en härlig myskväll med vännen Sara. Det kommer att bli god hämtmat och en del massage kan jag tänka mig ;)

Ha det så bra!

Här är Gunnar på topphumör

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Yes, topphumör var det, haha.

2009-08-04 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0