Tack vänner!

Tack för era peppkommentarer. Morgonen var inte rolig. Kände mig nere över det mesta. Fast jag började dagen med en lång joggingtur, det var skönt det.
Men som jag misstänkte mår jag nu bättre efter att ha jobbat ett par timmar. Kom hem för en halvtimme sedan med massor av nu energi och ska nu försöka leta fram ett par roliga och bra låtar till mitt nästa Corepass.
Ska sätta ihop ett Corepass och ett Steppass innan Augusti är slut så det är lika bra att jag börjar med en gång.
Att sätta ihop pass är för roligt, det är verkligen en utmaning för mig. Steppassen är de svåraste, för där är det både stegkombinationer och hur man ska bygga upp dem smidigt och pedagogiskt som är lite krångligt.
Idag har det varit en sådan dag då jag verkligen saknar Robin, han kommer hem på söndag och är bara hemma en dag innan han reser till Skåne.
Tänk snart har vi varit tillsammans i två och ett halv år!
ÅH vad jag längtar efter massor av Robinkramar.
Bjuder på en till av mina egna peppbilder, den här bilden får mig att må så bra. En härlig träningsbild tillsammans med min kära. Den kvällen var allt så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0