Skånesemester!

Nu är jag i Skåne och har så kallad semester. Det känns som jag lever livet i en liten bubbla nu och det är skönt. Jag tog inte ens med mig min dator hem och det är framsteg må ni tro.

Har suttit vid familjens dator nu en timme för att kolla igenom mig mejl. Känns otroligt vuxet att gå in där och se hur mycket som har hänt. Just nu arbetas det för fullt inför hösten både inom studentlivet och på gymjobbet.
Men det är kul, känns som hösten närmar sig med stormsteg och det kommer bli en bra höst, precis lika bra som förra, om inte lite bättre.

Hade även fått tillbaka mitt resultat på hemtentan på sommarkursen via mejlen och såg till min förvåning att jag blev godkänd. Behöver inte ens kompletera något så det är kanonskönt! Nu kan jag andas ut och se framåt.

Men nu ska jag sluta för jag har lite bakprojekt här hemma som jag måste sätta igång med nu på morgonen.

Ha det så bra, kul att det fortfarande är många som är här och läser även om uppdateringen tryter, men ett par inlägg till dimper nog ner innan jag åker tillbaka till Umé.

Hittade en gammal bild på mig och min syster när vi var små, detta är en julafton och jag leker sjuksyster med mina nya julklappar, Maria verkar inte uppskatta detta speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0