Knut i magen

Jag har så mycket att säga, mycket goda saker. Men jag varken orkar kan eller vill för just nu har jag en stor fet klump i magen.
Den kommer gå över, eller bli mindre om ett par dagar så håll ut till dess.
Under tiden ska jag försöka ta tag i mitt liv, och med det menas att beställa böcker till skolstarten, tänka över en del saker för vår nollning, fixa mitt steppass som är förbaskat svårt när ens huvud är tomt samt att åka tillbaka till Umeå och jobba i helgen innan skolan startar.
Om ett par timmar eller dagar är jag tillbaka på ett mycket bättre humör.
Till dess ska jag försöka vara tacksam för att ha en fin familj, vänner och världens bästa pojkvän som jämt förstår mig och filar mig på ryggen utan att jag knappt ber om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0