Hej på er!

Oj det känns som om det var längesedan jag var här inne. Fast okej det är bara ca två dygn sedan, men jag har inte haft internet på ett tag och därför har det blivit så.
Men nu är allt i sin ordning här och jag är på hugget igen!
Idag har jag jobbat, pluggat och nu den senaste timmen har jag varit ute i blåbärssnåren igen och slagits med myggorna, åh varför måste myggen också gilla att hänga i bärbuskarna?
Fick hem en hel del bär, och stora är dem också, tänk vad lite regn kunde göra.
Nu håller jag på att laga kvällsmat och om en timme ska jag ner till gymmet och träna bodypump.
Men sen ikväll ska jag chilla i soffan framför friidrottens avslutningskväll och då har jag massor av tid till att uppdatera er lite.
Har er söndag varit fin?
Visst får man vackra händer av blåbärsplockning? Har även blåbär i ansiktet som ni kanske ser? Och frisyren, ja den är alltid lika fin efter lite skogsvistelse, lite trollvarning kanske?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha Lotta! Kag blir rädd för dig på den bilden! Jag hade med mig en liten låda... Men 500g. De andra plockade några liter! Måste ut snart igen!!! Dra med anton också tänkte jag

2010-08-01 @ 20:01:37
Postat av: MajaLinnéa

Du är så söt!

2010-08-01 @ 22:19:01
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0