Ett par enstaka ord

Det har gått ett par dagar sedan sist jag skrev nu.
Dagar som har varit bra och fulla med aktiviteter.

Robin kom hem i lördags, men har åkt igen. Han är snart hemma i Skåne där han ska vara tills skolan börjar igen, snart åker jag också hem!
Vi hade en helt fantastisk söndag ihop. En lång god frukost, filmtittande, blåbärsplockning och en god middag med Bore samt sällskapspelande kan sammanfatta dagen  i korthet.

Vi kunde knappt somna någon av oss igår, vi ville inte somna då vi visste att vi skulle skiljas åt igen när jag åkte till jobbet imorse.
Men det känns bra idag, för nu är det bara en vecka kvar tills jag åker hem och sen är det bara tre veckor kvar tills skolan början. När skolan börjar blir vi äntligen sambos igen, det ska bli så skönt!

När jag kom hem från jobbet för en timme sedan så kom jag hem till ett skinande rent hem. Robin hade varit snäll och diskat och slängt alla sopor med mera innan han åkte, fast jag sa att jag skulle ta det när jag kom hem.
Sen väntade även en söt lite lapp på mig på diskbänken. Jag blir så lycklig i hela kroppen då jag inser vilken fin pojkvän jag har.




Nu ska jag byta om och hoppa iväg till gymmet, ska träna Core och Spinning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0