En sjuk Lotta

Idag är en sjukdag. Det är bara att konstatera. Jag har något i kroppen som gör ont.
Fram till klockan tre mådde jag helt ok med tanke på att jag fortfarande gick på alvedon. Därför orkade jag göra en del under förmiddagen.

Klippte mig först, blev nöjd men frisyren får ni se senare för efter ett par tupplurar på soffan liknar det mest ett trollrufs.
Sen åkter jag direkt in till stan för att hämta ut biljetter till En Peter Jöback konsert jag och ica- kollegorna ska gå på i Oktober.



Sen när jag kom hem satte jag igång en sats med morotsbullar medan jag fortfarande var pigg. Efter det har jag legat rätt pall i soffan, förutom när jag vikte all tvätt sen i morse.
Tur att det är sim- EM på tv, då känner man sig ändå värd över att få vila bort hela dagen.

Nu håller jag på att grädda bullarna och när dem är klara ska jag koka havregrynsgröt som tillsammans med lite mjölk och ett par morotsbullar får bli min kvällsmat, vad gör man inte när orken tryter?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, det du gjort fast du är sjuk är vad jag orkar när jag är frisk. :) VILA NU!!! arga rösten ;)

Kram!

2010-08-12 @ 07:36:27
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0