Dagen före hemresan!

Nu är det snart bara ett dygn kvar tills jag sitter på planet hem mot Skåne.
Jag håller på att packa för fullt och det går väldigt bra, jag är snart klar med allt det jag kan packa idag. Tror att jag har lyckats få med lagom mycket.

Men dagens stora fundering är: Skulle man inte kunna krympa sina skor ett par storlekar när man ska packa dem. Att ha fyra par skor med sig tar stor plats, störst plats tar så klart joggingskorna men de är också viktigast så.
Ska verkligen försöka hålla min kondition uppe nu när jag är hemma genom att springa. Har inte kunnat träna mer än två pass denna vecka och det kommer säkert kännas nästa gång man tränar, ussch!



Annars har jag spenderat dagen genom att plocka en massa bär. Får ju passa på nu innan jag åker hem, för när jag kommer tillbaka är det säkert övermoget alltihop. Men nu är halv frysen full så jag klarar mig nog ett par månader.

Sen har jag även tittat på simningen såklart.

Åh jag längtar hem nu, hem till familjen vännerna och till Robin så klart.
Robin fyller år idag förresten, tråkigt att behöva vara ifrån honom en dag som denna.
Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0